Není to Challenge Stradale, Scuderia a ani Monte Carlo. Ta nejostřejší čtyřistapadesátosmička bude mít přídomek Speciale. A zde jsou její fotky, video a parametry.
Exteriér
- Optimalizovaná aerodynamika s pohyblivými klapkami na přídi a zádi vozu
- Lépe chlazený motor
- Průduch v přední kapotě
- Křidélka před zadními koly
- Větší zadní difuzor
- Lehká kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2
Interiér
- Karbon, karbon, alcantara, karbon, alcantara, méně hlukové izolace
Technika
- Motor V8 4,5 l
- Výkon 445 kW (605 k)
- Maximální točivý moment 540 Nm
- Pohotovostní hmotnost 1290 kg
- Keramické brzdy
- Systém SSC (Side Slip angle Control) + F1 Trac traction control (kontrola trakce) + E-Diff (elektronický diferenciál) = záruka skvělé ovladatelnosti a trakce v zatáčkách
Parametry
- Poměr váha/výkon – 2,13 kg/1 k
- Akcelerace 0–100 km/h za 3 s
- Akcelerace 0–200 km/h za 9,1 s
Premiéra
IAA Frankfurt, září 2013
Ferrari 458 Speciale (2014)