Peugeot v ČR opět navýšil prodeje, celkový letošní nárůst činí 10 %

[Tisková zpráva] Prázdninové měsíce bývají prodejně slabší, značce Peugeot v ČR se však podařilo navýšit prodeje oproti loňskému roku: v červenci o 20 %, v srpnu o 16 %. Srpen byl tak čtvrtým měsícem v řadě, kdy prodeje ve srovnání s rokem 2014 vzrostly. Největší vzestup zaznamenaly modely Peugeot 2008 a Peugeot Boxer.

V srpnu 2015 registrovala značka Peugeot v České republice 710 osobních a lehkých užitkových vozů, což je o 97 kusů neboli o 16 % více než v srpnu 2014. Srpen však zdaleka není jediným měsícem, kdy prodeje překonaly výsledek loňského roku. Z letošních osmi realizovaných prodejních měsíců se to značce Peugeot podařilo celkem šestkrát. Celkový počet prodaných vozů od začátku roku dosáhl 6412 vozů, tedy o 573 kusů, resp. 10 % více než za stejné období loňského roku.

Nejmarkantnější změny se odehrály v kategorii lehkých užitkových vozů. Zatímco loni Peugeot na trhu LCV okupoval 4. příčku s podílem 10,7 %, letos se s 15% podílem vyšplhal na 2. pozici. Oproti loňskému roku prodal letos Peugeot o 81,4 % (710 kusů) užitkových vozů více. Největší zásluhu na tom měl model Peugeot Boxer, který s 1127 registrovanými vozy kraluje segmentu velkých dodávek v ČR.

Z osobních vozů došlo k největšímu nárůstu u modelu Peugeot 2008. Tento populární crossover letos zaznamenal nárůst o téměř 150 % na 877 vozů. V červenci se dokonce stal nejprodávanějším osobním vozem značky Peugeot. V srpnu prodeje vzhledem k omezené výrobní kapacitě trochu polevily a Peugeot 2008 tak musel přenechat prvenství v segmentu B2 SUV/CUV, které se mu v červenci podařilo získat, a sestoupit na druhou pozici. S navýšením výroby v továrně v Mulhouse, které bylo oznámeno před několika dny, je ale předpoklad, že se Peugeot 2008 opět vrátí do čela segmentu.

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Značka Peugeot v ČR za prvních osm měsíců tohoto roku hlásí překročení plánu, nicméně v září připravuje další prodejní impuls, a to už tradiční a zákazníky očekávanou akční nabídku „7 dní Peugeot“. Ta letošní začne 14. září a přinese atraktivní ceny pro kompletní modelovou řadu Peugeot: 108, 208, 2008, 301, 308, 308SW, 3008, 5008, 508, Partner Tepee.

Prázdninové měsíce byly velice úspěšné i pro největší evropský trh značky Peugeot – Francii. Značka na francouzském trhu obsadila první místo a s navýšením o 14 % se stala nejrychleji rostoucí nespecializovanou automobilovou značkou ve Francii.

Podobné články:

Napsat komentář