Škoda Auto jako inovátor v digitální oblasti představuje značku mladšímu publiku. Automobilka vytvořila unikátní herní
zážitek v rámci známé online videohry Fortnite. Prostřednictvím tohoto projektu, který obsahuje novou kreativní mapu Fortnite ‘Out of Bounds Odyssey’, chce Škoda zaujmout potenciální budoucí zákazníky, kteří stále více času tráví v herním světě. Mapa je nyní k dispozici hernímu publiku k prozkoumání.
Contents
Fortnite je celosvětově velmi oblíbená online videohra vytvořená renomovanou vývojářskou společností Epic Games. Prostřednictvím režimu Fortnite Creative nabízí hráčům širokou škálu nástrojů pro navrhování vlastních prostředí a tím i příběhů. Škoda Auto se nyní stala součástí této hry a zve všechny hráče Fortnite a další zájemce, aby objevili tzv. mapu české automobilky nazvanou ‘Out of Bounds Odyssey‘
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Hlavní roli v ‘Out of Bounds Odyssey‘ hraje plně elektrický vůz Škoda Enyaq Coupé RS. Pouze ten, kdo dokáže elektromobil najít, bude mít možnost zúčastnit se tří mini výzev. Jejich splnění dává hráčům výhody při pokračování ve hře, kdy se zaměřují na hledání těžko dostupných oblastí na mapě. Škoda Auto v souladu se svým mottem „Explore more“ nabízí všem úspěšným hráčům, kterým se podařilo objevit skrytá místa, aby si ve hře udělali selfie, umístili je na Instagram, označili oficiální účet automobilky @skodagram a získali tak šanci na odměny ve hře.
Hledání Škoda ‚Out of Bounds Odyssey‘
K vlastní mapě Škoda vytvořené v rámci režimu Fortnite Creative se hráči dostanou prostřednictvím menu Fortnite Discovery, kde je třeba do vyhledávání zadat ‘Out of Bounds Odyssey’. Na tomto odkazu najdou zájemci další informace o hře. Mapa ‘Out of Bounds Odyssey‘ představuje zážitek v rámci hry Fortnite a není hrazena, podporována ani spravována společností Epic Games, Inc.
Explore more: hra zábavnou formou představuje identitu značky
Škoda Auto hodlá svou přítomností ve hře Fortnite vzbudit zájem mezi potenciálními budoucími zákazníky. Přibližně jednu třetinu celosvětové populace tvoří lidé generace Z (nejčastěji se tak označují lidé narození v druhé půli 90. let až zhruba do roku 2010) a ta v průměru čtvrtinu svého volného času věnuje hraní videoher. Jedná se o aktuální téma, protože lze očekávat, že více než třetina těchto osob si v příštích 12 měsících bude chtít koupit automobil. Zapojením do videoher se tak Škoda Auto snaží oslovit perspektivní a rostoucí nové cílové skupiny.
Fortnite je pro značku Škoda způsobem jak rozšířit možnosti objevování
Vstup do světa Fortnite je pokračováním cesty digitální gamifikace, kterou Škoda zahájila před rokem iniciativou Škodaverse. Online hry, jako je Fortnite a další formáty, přinášejí nové přístupy k vyprávění příběhů a pohlcující zážitky se značkou a poutavým způsobem kombinují zábavu a komunitu.
Škoda Auto součástí dalších oblíbených herních sérií v České republice Ze stejného důvodu je Škoda Auto zastoupena i v dalších známých videohrách, které odpovídají zaměření značky, a automobilka takto cílí také na fanoušky e-sportu v České republice. Závody Škoda eRally Cup, v nichž hráči zápolí ve hře DIRT Rally 2.0., vstoupily v roce 2023 již do své třetí sezóny.
Podobné články:
- Online poker – jak vydělávat z pohodlí domova
- Škoda a ChatGPT: Automobilka integruje umělou inteligenci do svých vozů
- Zúčastněte se s Hyundai finále Mistrovství světa ve fotbale 2018 v Rusku
- Škoda Superb Combi – ceník
- Osmé dějství dokonalosti