Nissan GT-R Track Pack – pro okruhové střelce

Výsadek odlehčených modelů GT-R vypustí Nissan nad Spojeným královstvím. Začíná bitva o Británii! Známé detaily výsadkářů.

Pokud jste Kami či Kaze a nestačí vám japonská godzilla GT-R v sériovém provedení, pak se nejspíše uchýlíte k jejím úpravám. S příchodem modelového ročníku 2012 jsme vás informovali i o odlehčené verzi s přídomkem Track Pack. Je to odpověď pro okruhově zaměřené řidiče, kteří vyžadují lehčí a rychlejší „nářadí“. GT-R Track Pack je ale možné provozovat i v běžném silničním provozu, takže není nutní vlastnit dvě auta – jedno na silnici, druhé na okruh.

Na rozdíl od běžných GT-R, bude verze Track Pack pouze dvoumístná. Vedoucí projektu GT-R pan Kazutoshi Mizuno připravil pro Track Pack upravené tlumiče odpovídající okruhovému zaměření, jejichž vyladění probíhalo na Nürburgringu. Rozdíl mezi okruhovým a silničním nastavením tuhosti je pak otázkou stisku přepínače na palubní desce. Dále je zde karbonový spoiler, lesklé černé disky značky RAYS, které ušetří až 10 kilogramů hmotnosti a chlazení předních a zadních brzd.


Autor: Nissan

GT-R Track Pack

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

 Nepřehlédněte: Nejrychlejší Nissan GT-R

Modročerná kůže sedadel Recaro bude kombinována s alcantarou, aby posádka při jízdě na okruhu v sedadlech neklouzala. Palubní desku bude zdobit štítek s logem Track Pack. Pod přední kapotou zůstává vše stejné jako u standardního GT-R – tedy twin-turbo V6 3,8 l s výkonem 405 kW (550 k) a točivým momentem 632 Nm v rozpětí 3200 – 5800 ot./min. Ke skoku z 0–100 km/h stačí 2,8 sekundy. Britové si Track Pack budou moci kupovat za cenu od 84 450 liber, což je příplatek 10 000 liber (jeden Nissan Note) oproti standardnímu GT-R.

Názor TopDrive

Tiše závidíme…

Podobné články:

Napsat komentář