SPOLEČNOST NISSAN PŘEDSTAVUJE VŮZ JUKE-R – DOKONALE KOMPAKTNÍ CROSSOVER

[Tisková zpráva] Nekompromisní kompaktní crossover vznikl spojením modelů Juke a GT-R.
Účelem tohoto jednorázového konceptu je otestovat reakci veřejnosti na ryze sportovní verzi vozu Juke.

Juke-R podtrhuje radostný zážitek zjízdy typický prokompaktní crossover.
Vůz má homologaci proběžný silniční provoz, pohonnou soustavu si vypůjčil od modelu GT-R.

Pro společnost Nissan ho vyvinula firma RML ve spolupráci stechnickým centrem Nissan Technical Centre for Europe (NTC-E).
Automobil je nyní stále ještě ve fázi vývoje, první testovací jízdy absolvuje pravděpodobně v listopadu.

Otázka: Co vznikne, zkřížíte-li vozy Nissan Juke a Nissan GT-R?
Odpověď: Nejrychlejší, nejvíce vzrušující a nejodvážnější kompaktní crossover na světě.

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Automobilka Nissan se nespokojila s tím, že dokázala proměnit trh s novými osobními automobily díky průkopnické práci v oblasti crossoverů (tento úspěch potvrzuje obrovský prodej modelů Qashqai a Juke). Nyní se rozhodla vytvořit vůz Juke-R, historicky první supersportovní crossover.

I když je zatím teprve ve fázi vývoje, troufalý design vozu Juke je na něm jasně patrný. Přidání klenutých podběhů kol, úprava předního i zadního nárazníku a unikátní rozdělené zadní křídlo jsou důkazem toho, že tady nejde o běžný crossover. Tohle je Juke, který si myslí, že je GT-R, a má k tomu dobrý důvod. Vůz nicméně není určen k sériové výrobě. Jde o jednorázový koncept se silniční homologací. Vyvinula ho společnost Nissan a postavila společnost RML, přední specialista na úpravy pro motorsport, ve spolupráci s technologickým centrem Nissan Technology Centre for Europe (NTC-E).

Pod kapotou je 3,8litrový šestiválcový motor s dvěma turbodmychadly, který pochází z vlajkového supersportu Nissanu. Pod podlahou zavazadlového prostoru se ukrývá šestistupňová integrovaná převodovka GT-R. Modifikované ústrojí pro pohon všech kol a kardanová hřídel, které původně pocházejí z modelu GT-R, spojují integrovanou převodovku s přední a zadní nápravou. Podběhy kol vyplňují robustní 20palcové kované slitinové ráfky RAYS.

Interiér elegantně spojuje prvky crossoveru Juke a supersportu GT-R. Palubní deska vozu Juke byla upravena tak, aby vyhovovala ukazatelům, přístrojům a nastavitelnému sedmipalcovému LCD displeji z GT-R. Proslulá středová konzole vozu Juke, tvarově vycházející z palivové nádrže motocyklu, byla zachována, ale zbytek interiéru získal vzhled stroje, který se zrodil pro závodní dráhu. Dvojice závodních sedadel s pětibodovými bezpečnostními pásy našla místo v nápadném ochranném rámu, který vyhovuje bezpečnostním standardům organizace FIA a díky zvýšené tuhosti zajišťuje špičkové vlastnosti.

„Nissan Juke je v současné době jeden z nejúžasnějších vozů na trhu. Odvážný design crossoveru podnítil představivost kupujících po celé Evropě. Pouhý rok od zahájení prodeje slavíme více než 100 000 prodaných kusů,“ prohlásil Paul Willcox, senior viceprezident pro prodej a marketing společnosti Nissan v Evropě.

„Vůz Juke svou podobnost se sportovními vozy nezapře a model Juke-R zachází v tomto směru ještě mnohem dál. Juke-R, který je stejně doma na silnici jako na závodní dráze, představuje spojení dvou nejvíce vzrušujících automobilů naší modelové řady a ztělesňuje technické inovace, které jsou hnací silou společnosti Nissan. Tento model bezezbytku naplňuje a překonává dynamický zážitek z jízdy, o který usilujeme při konstrukci každého našeho vozu.“

Podrobné informace o vozu Juke-R a o tom, jak vývoj vozu postupuje, naleznete na adrese: https://www.fa­cebook.com/Nis­sanJukeOffici­al

Podobné články:

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.