Do soutěže bylo nominováno 45 automobilových novinek, které přišly na český trh od 1. 4. 2013 do 31. 5. 2014. O vítězi rozhodla svými hlasy výhradně veřejnost, tedy uživatelé automobilů. Svůj názor vyjádřilo 46 136 respondentů. Výsledky byly oznámeny v pražské Praga Aréně.
Soutěž vznikla loni jako reakce na vysoký věk vozového parku v České republice. Jeho průměrná výše přesáhla hranici 14 let, a to i přes prodej téměř 165 000 nových vozů v roce 2013. Průměrné stáří vozů v zemích evropské sedmadvacítky je přitom podle posledních statistik ACEA – Asociace evropských výrobců automobilů – 8,3 roku. Proto si soutěž klade za cíl podpořit zájem o nové vozy, které jsou bezpečnější, hospodárnější a ekologičtější. Pozitivním trendem je nárůst prodeje osobních vozů za prvních pět měsíců 2014 o téměř 15 % proti stejnému období loňského roku.
Druhý ročník motoristické soutěže České auto 2014 (Auto, které bych si koupil) vyhrála Škoda Rapid Spaceback. Druhý skončil Volkswagen Golf Variant a třetí se umístilo BMW X5.
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Své šampióny mají i doplňkové kategorie, které byly v soutěži vyhlášeny: v kategorii Auto snů zvítězil vůz Porsche 911 Turbo, Auto pro partnera/partnerku vyhrál Volkswagen Beetle Cabrio a v kategorii Auto šetrné k přírodě získal první místo vůz BMW i3.
Součástí kampaně byla výzva k návštěvě vybraného prodejce a vyzkoušení některého z nominovaných vozů. U každého automobilu byl prolink na dealerskou síť značky, kde si respondenti mohli v případě zájmu zažádat o jeho vyzkoušení. Pro hlasující veřejnost jsou určeny atraktivní ceny za 350 000 korun. První cenou je poukázka na pořízení nového vozu v hodnotě 250 000 korun.
Spoluvyhlašovatelem a generálním partnerem je společnost Alcar Bohemia se značkou AEZ. Hlavními partnery Hella CZ a prodejní síť pneuservisů PointS. Partnery jsou společnosti nebo značky Castrol, EuroOil, Garmin, Incheba Praha, Pioneer a Webasto.
Hlavními mediálními partnery jsou magazíny Auto7 a Auto motor a sport.
Mediálními partnery jsou z tištěných médií: Autodealers, Automakers, Autoforum, Autoservis, Autosport&Tuning, Caravan magazine, evo, Fleet, Flóra na zahradě, Flying revue, Chrom&Plameny, Motohouse, Motorspot-Ing, offROAD 4×4 magazín, Oldtimer, Pěkné bydlení, Pneu revue, SeTKání, Střelecká revue, Watch it, Yacht, Yachting revue, Zdraví. Z elektronických médií: motodenik.cz, motoforum.cz, skutrmania.cz, TopDrive.cz a dále Oldies rádio.
Podobné články:
- Škoda Superb vyhrála v soutěži České auto 2015
- Soutěž České auto 2014 – Auto, které bych si koupil – je odstartována
- Porsche Inter Auto CZ slaví úspěchy svých provozoven v soutěži ŠKODA Service Challenge
- Fastback Kia Stinger okouzlil českou veřejnost a zvítězil v kategorii VELKÉ VOZY ankety Auto roku 2018 v ČR
- Volkswagen je nejprodávanější importovanou značkou na českém trhu
Tak to je fakt výtlem… Nechápu jak si někdo může přát produkt z koncernu das auto… Fuj. Předražený střep, který si stále hraje na to, jak je český a pak si udělá slogan v angličtině. Tak to opravdu Simply Never…