Vedle 911, Caymanu, Boxsteru, Panamery a Cayenne se označení GTS dostává nově i na menší esůvéčko Macan. Verzi Turbo výkonově neohrožuje, ale slibuje intenzivnější řidičský požitek.
Verze GTS vychází vždy z verze S, bez ohledu na model. Stejně tak je tomu i u Macanu s motorem 3,0 l V6 twin-turbo a 7stupňovou převodovkou PDK. Zvýšení výkonu je jen kosmetické (cca 20 koní a 40 Nm) na konečných 360 koní a 500 Nm. Snížen byl podvozek (o 10 mm oproti verzi Turbo), upravený je výfuk a Porsche Stability Management má trochu jiné nastavení. Přední šestipístkové brzdy se zakusují do kotoučů o průměru 360 mm, zadní kotouče mají průměr 330 mm. Z 0 na 100 km/h se Macan odpíchne za 5,2 s. Sranda končí ve 257 km/h. Pro náročnější zákazníky je připraven paket Sport Chrono,se kterým je Macan na stovce o další 0,2 s rychleji. Otázkou tak zůstává, proč sportovní paket není u sportovního modelu součástí standardní výbavy.
Macan GTS vstoupil do prodeje 28. října 2015. Cena včetně DPH a povinné výbavy je stanovena na 73 400 eur.
Video od Porsche
Podobné články:
- Špionážní fotky Porsche Macan
- Porsche Cayenne GTS – druhé vydání
- Známe jméno malého SUV od Porsche
- Porsche Cayenne po faceliftu – hezčí a více eko
- Porsche Cayenne GTS se rozloučilo s motorem V8