Porsche 918 Spyder se vyššího výkonu kvůli Ferrari a McLarenu nedočká

Přinášíme vám další informace ohledně superhybridního Porsche. Zazněla totiž zásadní informace, že Porsche se na vozy od konkurence v tomto případě dotahovat nehodlá. Věří si?

James Eastwood, produktový manažer Porsche, v rozhovoru pro magazín CAR uvedl, že kvůli konkurenčnímu LaFerrari a McLarenu P1 nebudou zvyšovat výkon modelu 918 Spyder. Všichni jmenovaní tvoří „novou“ generaci supersportovních automobilů využívající hybridní pohon. Technická data jsou následující: LaFerrari vstupuje do hry s pohonem HY-KERS – benzínový motor V12 6,2 l (588 kW/800 k, 700 Nm) + elektromotor (120 kW/163 k, 270 Nm), hmotnost vozu 1255 kg. Výrobní plán činí 499 kusů. Vstup do galerie.


Autor: Ferrari

LaFerrari

McLaren P1 s pohonem IPAS – benzínový motor V8 3,8 l twin- turbo (542 kW/737 k, 720 Nm) + elektromotor (132 kW/179 k, 260 Nm), hmotnost 1300 kg. Výrobní plán činí 375 kusů.  Vstup do galerie.


Autor: McLaren

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

P1

Porsche 918 Spyder – benzínový motor V8 4,6 l (419 kW/570 k) + dva elektromotory (80 kW/109 k a 90 kW 122 k), hmotnost 1700 kg. Plán počítá s počtem 918 vozů. Eastwood připomněl, že zhruba polovina klientů si připlatí za balíček Weissach snižující hmotnost o 50 kilogramů. Systém aktivního řízení zadních kol zvyšující přesnost ovládání a dynamiku vozu je podle Porsche „ekvivalentem“ výkonu 50 koní nebo o 100 kilogramů menší hmotnosti. Řízení zadních kol má i nová generace modelů 911 GT3 a 911 Turbo.


Autor: Porsche

918 Spyder

Váš favorit?

Podobné články:

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.