Již nějakou dobu nabízí švédský výrobce vozů Volvo ve svých modelech zcela novou generaci čtyřválcových motorů soznačením VEA. Naddimenzované uchycení motoru, setrvačník, spojka a hnací trakt předurčují tento model pro tuning. Optimalizační software od švédského specialisty BSR zajišťuje zcela odlišnou akceleraci a od základu změní charakteristiku vozu. Nyní je radost vůz řídit s pocitem opravdické rychlosti. Těžký a neohrabaný pocit, který některé velké vozy s dieselovým motorem mohou přinášet, zcela vymizel. Nyní motor dává přímou odezvu bez jakékoliv prodlevy i při nízkých otáčkách. Bezpečný nárůst maxima výkonu o 54 koní a maxima točivého momentu dokonce o 103 Nm jasně poukazují na změnu charakteristiky v celém spektru otáček. Zkrácení doby pružného zrychlení na jednotlivé rychlostní stupně pro bezpečně předjetí o 32 % a průměrný nárůst výkonu v širokém spektru otáček o 30,9 % spolu s posunutím elektronického omezovače maximální rychlosti Vmax na 250 km/h vyzývají k nevšední projížďce. 211 HP a 438 Nm jsou skvělé parametry výkonu, co říkáte? Pro snadné přeprogramování vozu přes diagnostickou zástrčku OBD se využívá unikátní PPC3 Tuning Systém, který umožňuje každému uživateli do vozu kdykoliv nahrát jak nastavení BSR, tak nastavení originální. Pro vstup do produktové karty použijte prosím tento odkaz:
https://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/3151/volvo-v40-ii-d3-150hp-2016-2018-d4204t4-d4204t9
Podobné články:
- BSR a Volvo V40 T3/T4 MY2012–2013
- BSR a Volvo V40 T2 MY2013–2014
- BSR a Audi A4 1.8TFSI, 120HP, MY 2008–2012
- BSR a AUDI 3.0TDI 204HP&245HP, MY2011-2013
- BSR a Mercedes Benz A Classe 180CDI/200CDI, MY 2012–2013