reklama Suzuki

Nejsilnější Chevrolet Camaro je na světě. Čtěte o detailech a shlédněte videa tohoto nefalšovaného muscle caru.

O příchodu Camara ZL1 jsme vás již informovali (zde). Nyní je ZL1 na světě a nutno říct, že přišla se vší parádou. Nárazníky automobilu jsou zcela jiné. Ten přední s rozevřenou tlamou dostal kulaté mlhovky a lízátko po celém svém obvodu. Spodní část zadního nárazníku je doplněná o difuzor a čtveřici koncovek výfuku. Kufrové víko má rovněž větší spoiler ve srovnání se slabšími verzemi. Všechny tyto změny byly optimalizovány v aerodynamickém tunelu.

Kapota motoru je karbonová s okázalým žebrováním, které odvádí horký vzduch od motoru. Ten nese označení LSA, má objem 6,2 litru a oproti Camaru SS je vybaven mechanickým kompresorem. Mluví se o výkonu 550 koňských sil. Pod 20“ koly je brzdový systém Brembo s 6 pístky vpředu a 4 pístky vzadu. Tlumiče Magnetic Ride Control známé z Corvette ZR1, prošly dalším stádiem vývoje. Interiér vozu zkrášluje alcantara a prošívání červenou nití. Nový je volant, resp. jeho spodní část je zploštělá a obšití věnce není kožené, nýbrž z alcantary. Kdo by si myslel, že zde máme další ameriku, která umí jezdit jen rovně, ten se bude možná divit, že Camaro ZL1 zajelo na okruhu Nürburgring čas 7:41:27!

reklama Isuzu

Představení Camara ZL1

Onboard video z Nürburgringu