Na letošním autosalonu v Tokiu představila automobilka Mitsubishi koncept posledního provedení Lanceru Evolution X, tzv. Final Edition. Sériově vyráběný vůz ale nebude dosahovat takových výkonů, jaké sliboval koncept. A proč nám to nakonec může být jedno?
Lancer Evolution X Final Edition měl díky dílům HKS (sání, výfuk, turbodmychadlo, řídící jednotka atd.) disponovat výkonem 353 kW (480 k). Dále měl mít vyladěný podvozek, 19“ kola RAYS a lepivé pneumatiky Yokohama Advan Neova. To sliboval koncept na Tokyo Motor Show 2015.
Final Edition – kombinace verzí GSR a MR
Nyní se chystá výroba omezené edice čítající 1000 vozů. Základ zůstal stejný – verze GSR s manuální 5stupňovou převodovkou. Stejné však zůstaly i parametry – 217 kW (295 k) a 406 Nm. Podvozek je však z verze MR, což znamená tlumiče Bilstein, pružiny Eibach a 18“ kola BBS. Původní sedadla Recaro dostala nové obšití. Odlišným znakem Final Edition tak zůstávají laky karoserie a karbonová střecha.
Vůz se bude prodávat pouze v Japonsku. Proto i fotky pocházejí za japonského katalogu.
Podobné články:
- Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition – úsvit mrtvých
- VIDEO: Výroba Mitsubishi Lancer Evolution X Final Edition
- Nekrolog Mitsubishi Lancer Evolution
- Přičichli jsme k Mitsubishi Lancer Evo VI RS
- Lexus testuje auto, které nikdy nevyrobí
2000 Kč leží na zemi
Získejte 2000 Kč třeba na benzín jen za to, že si otevřete účet u mBank. Žádné losování, odměnu dostane každý! Je to vyzkoušené. Chci 2000 Kč za nic.