Výkon se zvyšoval, zatímco hmotnost klesala. Čekali jste od téhle značky snad něco jiného? Věnujte chvilku nejrychlejšímu silničnímu Lotusu.
Motor V6 3,5 l s kompresorem Edelbrock disponuje výkonem 294 kW (400 k) a točivým momentem 410 Nm (+45 k a 10 Nm oproti modelu Evora S). Vůz dostal lehká hliníková kola (19“ vpředu a 20“ vzadu), pneumatiky Michelin Pilot Supersport, optimalizovanou aerodynamiku a brzdy AP Racing se čtyřpístkovými třmeny a kotouči o průměrech 370 a 350 mm. Výraznou změnou prošel interiér, kde je nejmarkantnější nová palubní deska. Konfigurace 2+2 zůstává v nabídce. Lotus se zaměřil na snižování váhy jak na podvozku, tak v interiéru, a pochopitelně na jízdní vlastnosti. Někdo by čtyřstovku mohl nazvat evolucí modelu Evora, ale v podání Lotusu je to spíše nový model.
Co prozrazují čísla?
- Akcelerace 0–100 km/h za 4,2 s
- Maximální rychlost: 300 km/h
- Pohotovostní hmotnost: 1415 kg