Filtr pevných částic již nepředstavuje problém! Ušetřete desítky tisíc s námi!

Jezdíte na naftu? Vlastníte dieselový automobil vyrobený po roce 2003? Pak raději zpozorněte! Pravděpodobně má Váš vůz instalovaný filtr pevných částic. To může znamenat celou řadu problémů. Náš článek Vám ušetří mnoho starostí, času i peněz!

Co je filtr pevných částic?

Začalo to kolem roku 2003, kdy nastal velký boom filtrů pevných částic (DPF nebo také FAP) a s ním později celá řada nehezkých problémů. Ještě dříve se filtry instalovaly do vozů Citroen a Peugeot. Dnes se již DPF standardně montují do drtivé většiny nových dieselových automobilů všech výrobců.

DPF / FAP je zařízení, které najdete těsně za motorem ve výfukovém systému. Laicky řečeno, je to vlastně takový válec, ve kterém se nachází speciální keramická vložka, která zachytává mikročástice – pevné nečistoty a saze spalin. To jsou látky vysoce karcinogenní, tvoří je často směsice uhlovodíků, sulfidů a oxidů kovů. U dieselů s instalovaným DPF je tak produkce spalin s pevnými nečistotami až stonásobně nižší. Filtr pevných částic je zdraví a přírodě prospěšný, tak v čem je tedy zakopaný pes?


Autor: DPF Engineering Czech s. r. o.

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.

Tělo filtru pevných částic

Problémy s ucpaným filtrem pevných částic

Keramické stěny filtru nemohou absorbovat pevné částice donekonečna. Proto se zařízení čas od času tzv. aktivně regeneruje. Je to proces, při kterém řídící jednotka vozidla vyvolá zvýšení teploty uvnitř filtru a usazené nečistoty vyhoří. To se děje zhruba každých 500 až 1000 ujetých kilometrů. Ideální jsou dlouhé jízdy po dálnici konstantní rychlostí, v takových podmínkách je regenerace filtru vcelku úspěšná.

Horší je to při častých jízdách po městě a na krátké vzdálenosti. Tímto stylem jízdy se DPF nedokáže dobře regenerovat a postupně se ucpává. Při nedokonalé regeneraci vždy část sazí ve filtru zůstane. Na usazeninu se postupně nabalují další vrstvy pevných částic, kapacita filtru se postupně zmenšuje. Se zhoršenou průchodností spalin filtrem se snižuje výkon motoru, zvyšuje spotřeba. A to nejsou ty nejhorší problémy. Při zcela ucpaném filtru auto přestává sloužit, zatěžujete výfukový systém, v horších případech může dojít i k poškození motoru. Nakonec jste nuceni si koupit nový filtr pevných částic. Nový DPF stojí průměrně 40.000 Kč, záleží na druhu vozidla a typu filtru!

Nekupujte zbytečně nový filtr pevných částic, ušetřete desítky tisíc díky renovaci DPF!

Naštěstí dnes již existuje celkem snadné a hlavně levné a efektivní řešení problémů s ucpaným filtrem pevných částic. Tím řešením je renovace DPF – metoda, při níž lze obnovit funkce filtru. Laicky řečeno, filtr lze vyčistit (renovovat) natolik úspěšně, že z absolutně ucpaného filtru se stává opět funkční DPF! U nás se této metodě renovace již řadu let s úspěchem věnuje specialista na ucpané filtry – společnost DPF Engineering Czech s. r. o.

Renovace DPF je několikanásobně levnější než je cena nového DPF! Na renovaci dostanete tříletou záruku, ušetříte spoustu peněz a snadno si tak spočítáte, co je pro Vás výhodnější…

Jejich vylepšená metoda renovace se jmenuje SmartClean®, dokáže renovovat ucpaný DPF na 99 % původního stavu! Díky takto úspěšnému procesu si může DPF Engineering dovolit poskytovat na renovaci DPF záruku 3 roky nebo 100.000 ujetých kilometrů. Za cenu kolem sedmi tisíc získáte renovovaný filtr se zárukou a ušetříte až desítky tisíc korun!

Řešení pro každého, možnosti spolupráce pro autoservisy v celé ČR!

Jestli chcete mít klid a jistotu, že Váš naftový miláček neklekne díky ucpanému DPF, když to zrovna nejméně čekáte, zajeďte si na preventivní prohlídku! Ve specializovaném servise DPF Engineering Vám filtr za pár korun proměří, zjistí jeho skutečný stav a ušetří Vám tak mnoho starostí i peněz! Pokud Vám auto zlobí, motor vynechává, bliká nebo svítí kontrolka DPF, objednejte se k renovaci raději ihned! Na bezplatné tel. lince 800 333 222 zjistíte mnoho dalších informací a domluvíte termín návštěvy.


Autor: DPF Engineering Czech s. r. o.

Ověřit stav filtru pevných částic lze i diagnostickými nástroji

A pokud patříte mezi majitele autoservisu a chcete také nabízet nejmodernější metodu renovace DPF i Vaším zákazníkům, na webu DPF Engineering najdete informace o možnostech spolupráce.

Více fotografií

Podobné články:

Napsat komentář

3000 Kč za založení účtu v bance

Tři tisícovky, které leží doslova na zemi a stačí je zvednout. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát měsíčně kartou a tři tisícovky jsou vaše. To mě zajímá.