[Tisková zpráva] BMW Group Česká republika se v rámci globální strategie BMW Group rozhodla vytvořit zcela novou pozici Managera pro značku MINI. Do této pozice byl jmenován Michal Malecha.
Malechovým cílem je výrazné posílení postavení značky MINI na českém trhu, zejména navýšení prodejů.
Přestože Malecha je novým MINI Managerem, působí ve společnosti BMW Group již od roku 2007. Svou kariéru zde odstartoval v poprodejním oddělení českého zastoupení BMW Group se zodpovědností za prodeje Originálního příslušenství a servisních služeb jak BMW, tak i MINI. Od března 2010 do června 2012 pracoval na různých pozicích v poprodejním týmu BMW Group Central Eastern Europe se sídlem v Mnichově a později v Salzburgu.
“Novou pozici MINI Managera vnímám jako velkou výzvu a šanci přiblížit značku MINI českému zákazníkovy jako stylovou, originální a prémiovou.“ dodal Malecha při převzetí nové pozice.
Podobné články:
- BMW Group Česká republika patří k nejaktivnějším ve využívání sociálních sítí
- BMW Group Česká republika. Výsledky registrací 2011. Navýšení až o 79,12%.
- Češi kupují bílé BMW X5 s dieselem
- BMW Austria Bank vstupuje na trh provozního financování prodejců BMW
- MINI promuje: atraktivní nabídka pro studenty, absolventy a zaměstnance vysokých škol