Nejmenší z ingolstadtských SUV, řada Q3, přichází po třech letech na trhu s faceliftem. Modernizovaný vůz nadále cílí na ženy. V provedení RS pak na ženy – závodnice. Získejte s námi přehled o inovacích a cenách.
Na první pohled zaujme inovace designu. Původní nevýraznost byla přetvořena do větší sportovnosti. Nejvíce se to projevuje na přídi, kde větší maska chladiče opticky navazuje na světlomety. Zvětšily se i nasávací otvory v předním nárazníku. V souladu s trendy jdou sériové přední i zadní LED světlomety. Záď mimo inovovaných světel a pásu odrazek nepřináší žádné převratné změny. Boční profil ani po inovacích neoplývá vyvážeností. I nadále bude v nabídce paket S line.
Contents
Facelift i pod kapotou
Změnám neušly ani pohonné jednotky. Ty musí nyní plnit přísnější limity Euro 6. Lze vybírat z přeplňovaných zážehových čtyřválců 1,4 (110 kW/150 k) a 2,0 TFSI (132 kW/180 k a 155 kW/211 k). Z naftových jednotek lze objednat dvoulitrové čtyřválce 2,0 TDI (110 kW/150 k a 135 kW/184 k). Všechny motorizace (vyjma 1,4 TFSI) lze dostat s pohonem všech kol quattro. Převodovky lze vybírat ze šestistupňových manuálů nebo automatů S tronic.
Cena od 746 900 Kč
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Rozšíření doznala i nabídka elektronické výzbroje. Můžete mít kameru hlídající dopravní značení, inovovaný palubní systém MMI, kontrolu jízdy v pruzích či hlídání mrtvých úhlů nebo WiFi hotspot na palubě. Výbavy jsou rozčleněny do 3 linií: základní, Sport a Design. V té základní obdržíte bez příplatku elektromechanickou parkovací brzdu, kontrolu tlaku v pneumatikách, šestnáctipalcová litá kola, manuální klimatizaci, kůží potažený volant, výškově nastavitelná přední sedadla, černé střešní lyžiny, úchyty Isofix, dělené opěradlo zadního sedadla a xenonové světlomety. Cena základní verze 1,4 TFSI startuje na částce 746 900 Kč. V dealerstvích lze nové Q3 čekat během února 2015.
Topmodel RS Q3 má 30 koní víc
Změnami projde i sportovní derivát modelu RS Q3. U něj Audi navýšilo výkonovou špičku motoru o plných 30 koňských sil. Nyní přeplňovaný pětiválec 2,5 litru nabídne 250 kW/340 k. Narostlo i maximum točivého momentu na hodnotu 450 Nm. Poháněna jsou všechna kola přes systém quattro (s využitím Haldexu 5. generace) RS využívá sedmistupňovou automatickou skříň S tronic. Agresivitu modelu podporují masivnější nasávací prvky – efektní (až) dvacetipalcová kola, emblémy quattro či nápadný difuzor. Dynamické parametry hovoří jasně, stovka za 4,8 sekundy (-0,7 s) a maximum omezené na 250 km/h. Cena asi 1,5 milionu Kč.