Dalšími zajímavými produkty švédské společnosti BSR jsou tuningové kity pro vozy značky Opel Insignia s motory 2.0CDTI modelových roků 2010–2014. Výrobce pro tento model nabízí zcela identický hnací trakt hned ve třech výkonových variantách 110HP / 130HP / 160HP. BSR proto nabízí tuningové kity se shodným výsledným výkonem 192HP / 421Nm pro všechny tři motorizace za cenu 23.995Kč. Nabízí se tedy otázka, proč kupovat jinou, než nejlevnější a výkonově nejslabší verzi v kombinaci s optimalizačním softwarem BSR, úsporou 26.000Kč a nárůstem výkonu na nádherných 192HP / 421Nm.
Díky unikátnímu PPC3 Tuning Systému probíhá přeprogramování řídící jednotky motoru snadno přes diagnostickou zástrčku OBD bez nutnosti zvednout kapotu nebo použít nářadí a každý má kdykoliv možnost volby mezi originálním a BSR nastavením.
BSR uskutečňuje měření nárůstu výkonu na seriózní úrovni porovnáním naměřených skutečných hodnot jak originálního, tak BSR nastavení, vždy prováděných identickým způsobem na špičkovém měřícím zařízení Rototest . Naše měření ukazují, že optimalizace BSR přináší skutečný nárůst 82HP / 161Nm pro 110HP, 59HP / 85Nm pro 130HP a 30HP / 29Nm pro 160HP!
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.U nejslabší verze 110HP činí průměrné zvýšení výkonu v širokém spektru 2.100 – 4.500 ot./min jen těžko uvěřitelných 68,9% a doba pružného zrychlení na jednotlivé rychlostní stupně se v průměru zkrátí o 45%!
Opel Insignia 2.0CDTI 110HP
Orignální hodnoty výkonu (údaje výrobce): 110HP / 260Nm
Originální hodnoty výkonu (měřeno BSR): 110HP / 260Nm
Hodnoty výkonu po optimalizaci BSR: 192HP / 421Nm
http://www.bsrczech.cz/produkty/t2651/