Bentley na frankfurtském autosalonu představí modely Continental GT V8 S a GT V8 S Convertible. Tyto modely se budou pyšnit zdokonaleným sportovním podvozkem a posíleným motorem twin-turbo o výkonu 528 koní a 680 Nm. Do Čech dorazí novinka krajem příštího roku.
Motor
Nové modely Continental GT V8 S Coupé a GT V8 S Convertible rozšiřují početnou rodinu Continental a nabízí ještě výraznější řidičské zážitky s dvakrát přeplňovaným čtyřlitrovým osmiválcem s následujícími parametry: 388 kW (528 k) v 6000 ot./min a 680 Nm od 1700 ot./min. (modely GT V8 mají výkon 373 kW/507 k a 660 Nm). Coupé zvládne sprint z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy a dosáhne nejvyšší rychlosti 309 km/h. Kabriolet GT V8 S Convertible je na sprintu o 0,2 sekundy pomalejší a maximální rychlost má jen o 1 km/h nižší.
Je vám osm válců málo? Continental GT Speed jich má dvanáct.
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Kombinovaná spotřeba paliva činí 10,6 a 10,9 l/100 km. Výrobce uvádí dojezd 800 kilometrů na nádrž. Může za to systém vypínání válců, kdy se čtyři z osmi válců při klidné jízdě vypínají, snižuje spotřebu paliva, a to aniž by motor přišel o svou kultivovanost. Je-li potřeba více výkonu, motor automaticky a hladce znovu aktivuje všech osm válců. Technologicky velmi vyspělý motor V8 se pro ještě vyšší účinnost chlubí také vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, ložisky s nízkým třením, vyspělým systémem řízení teploty, rekuperací kinetické energie přes elektrický dobíjecí systém a inovativním systémem přeplňování.
Podvozek a řízení
Sílu a výkon modelů GT V8 S doplňuje celá řada zdokonalení podvozkových částí, která přinášejí větší agilitu a lepší jízdní vlastnosti. Model GT V8 S si zachovává vzduchové odpružení s hliníkovou přední nápravou, tvořenou dvojitými příčnými rameny, a víceprvkové zavěšení zadních kol. Samozřejmostí je schopnost samočinného udržování stálé světlé výšky a použití aktivních tlumičů. Toto řešení představuje standard pro všechny modely Continental.
Model GT V8 S má však podvozek naladěný sportovněji. Snížení světlé výšky o 10 mm doplňují pro ještě podmanivější a záživnější jízdu tužší pružiny (45% vpředu, 33% vzadu) a přepracované tlumení. Silentbloky jsou tužší o 70 %, zatímco zadní stabilizátor je oproti standardním modelům GT V8 tužší o 54 %. To vše snižuje náklony karoserie a zlepšuje chování vozu v zatáčkách. Změny podvozku uzavírá překalibrované řízení a díky novému softwaru a změnám odklonu kol nabízí lepší přesnost a zpětnou vazbu.
Pečlivé přepracování systému aktivních tlumičů CDC (Continuous Damping Control) znamená navzdory lepšímu ovládání minimální snížení jízdního komfortu.
Model GT V8 S má také nově optimalizovaný stabilizační systém ESC (Electronic Stability Control). Upravený systém umožňuje ve vyšších rychlostech větší prokluz kola a po jeho zásahu také rychlejší opětovný nástup točivého momentu. Stejně jako ostatní modely Continental, také pohon všech kol modelu GT V8 S obsahuje vylepšený diferenciál Torsen s rozdělením hnací síly v poměru 40:60. Převodovka je vždy 8stupňová automatická.
Vzhled a výbava
Stylistické prvky modelů GT V8 S v dolní části vozu – přední lízátko, boční prahy a zadní difuzor – zlepšují aerodynamiku tím, že snižují vztlak na přední nápravě a poskytují větší stabilitu ve vysokých rychlostech. Stejně jako dvanáctiválcový Continental GT W12, také modely GT V8 S jsou nabízeny v plné paletě 17 barevných odstínů, z nichž sedm skvěle odpovídá sportovnímu charakteru nového modelu (právě ty doporučuje designérské oddělení značky Bentley). Z nich jsou dvě barvy, modrá Kingfisher a nová žlutá barva Monaco, určené výhradně pro modely GT V8 S.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Poznejte ty nejzajímavější barvy karoserie modelu Continental GT.
Na přání dodávaná výbava Mulliner Driving Specification nabízí 21palcová kola Black Edition se sedmi paprsky, vrtané pedály, broušený uzávěr plnicího hrdla nádrže a prošívané čalounění interiéru i stropu perforovanou kůží s diamantovým vzorem. Dalšími klíčovými prvky specifikace Mulliner jsou zatmavené přední světlomety i zadní svítilny a kryty zpětných zrcátek v lesklé barvě Beluga.