Pick-up inspirovaný muscle carem Super Bee z 60. let? Ano, to je koncept RAM Rumble Bee od Dodge. Čím vás dostane? Pracovními výkony určitě ne!
Kolik medu tahle včelka uveze, není důležité. Ano, má sice korbu a náturu náklaďáku, ale taky 24“ kola Vellano, pohon zadních kol (to abyste mohli pálit gumy na požádání) a motor HEMI V8 5,7 l o síle 290 kW (395 k) a 551 Nm. Na první pohled upoutá žluto-černé zbarvení, které najdete i v interiéru – černá kůže, žlutá nit a logo včelky. Černé jsou mřížky chladiče, průduchy, kola, pruhy, zrcátka, zatmavená jsou i světla (je to koncept). Zbytek je lakovaný matnou barvou Drone Yellow. Je dobré vědět, že RAM Rumble Bee tu už v minulosti byl, konkrétně v roce 2004.
Názor TopDrive
Líbivá hračka, se kterou nikdo nebude vozit materiál na stavbu. Za pozornost stojí podsvícený volič 8stupňvého automatu se včelou, motiv včelí plástve na mnoha detailech a výfuk od Moparu, jehož hlasitost ovládáte v kabině vozu. Je buď hlasitý nebo ještě hlasitější…vždyť je to Rumble Bee.
Video od Chrysler Media
Podobné články:
- Dravá SRT Barracuda sežere Dodge Challenger
- 10 nejznámějších muscle cars
- 10 důvodů, proč vlastnit pick-up
- Dodge Charger SRT Hellcat – michiganský kandidát na nejrychlejší sériově vyráběný sedan
- Dodge Challenger Rally – štěká, ale nekouše
„má sice korbu a náturu náklaďáku, ale taky 24“ kola Vellano, pohon zadních kol“
…prave, prave ze nakladaky maji pohon zadnich kol, protoze jsou urceny k jizde s nakladem… dodavky pro velke zatizeni maji pohon zadku, podivejte se na transita…predokolka ma mensi nosnost nez zadokolka,
je to dost logicke – cilem je, aby hnana naprava byla zatizena…
takze nakladak ma hnany zadek. Pohon zadnich kol nature nakladaku neodporuje, naopak ji podporuje.
(a s velkymi koly je to neco podobneho…)
Doufam, ze ve sve jasnovidecke schopnosti neverite i pri predjizdeni. Miluji sebevedome jasnovidce, kteri vzdy vedi, co jak bude, co kdo udela, a jestli proti nekdo jede
– ad „Líbivá hračka, se kterou nikdo nebude vozit materiál na stavbu“
a co kdyz bude? Zakazete mu to?
Pan Martin má asi nějaký problém :)…
Pan Martin se mi to snažil „argumentačně nandat“, bohužel pro něho, zvolil k tomu dosti nepřesvědčivé argumenty.
– Ponechme stranou skutečnost, že zcela nepochopil, v jakém duchu je článek psán…
– V USA je opravdu pestrá paleta pick-upů od těch opravdu užitkových až po ty vyladěné, načančané (a podstatně dražší) jako je právě Rumble Bee, které se nepoužívají ke špinavé práci (kdo by taky na stavbu či do lesa jezdil s autem na silničních pneumatikách o rozměru 24 palců, s nízkým podvozkem atd), ale slouží jako „macho“ auta nebo k nějakému podnikání, kde se „neušpiní“. Myšleno obecně. Do Ferrari můžete taky naložit pytel cementu že…
– Užitková auta mají náhon na zadní kola? Ano TAKÉ. Většina evropských dodávek – Peugeot, Citroën, Fiat, VW mají poháněná přední kola (!), některé volitelně 4×4.
– Ford Transit, který pan Martin dává za příklad, se nabízí s poháněnou zadní nebo přední (!) nápravou nebo rovněž se 4×4. Malé dodávky jako Transit Connect, Partner, Berlingo jsou předokolky, i Caddy, ten ale může být volitelně se 4×4.
Předpokládám, že svým druhým příspěvkem chtěl pan Martin pobavit čtenáře na svůj účet.