[Tisková zpráva] V květnu dosáhla značka Peugeot v ČR tržního podílu 4,45 %, což je nejvíce za posledních 12 měsíců. Vyšší podíl zaznamenala naposledy v květnu 2014 (4,67 %). V absolutním vyjádření ovšem letošní měsíční prodej téměř o sto vozů překonal loňský květnový výsledek. Dařilo se zejména modelům Peugeot 208 a 2008.
Série úspěšných prodejních měsíců značky Peugeot pokračuje. V květnu 2015 bylo v České republice registrováno 860 osobních a lehkých užitkových vozů Peugeot. Podíl na trhu dosáhl 4,45 %, což představuje pátou pozici v pořadí automobilek.
Celkový podíl značky Peugeot na českém trhu se tak přehoupl přes čtyři procenta (4,07 %) a celkový počet vozů prodaných za prvních pět měsíců roku dosáhl 4010, což je o 238, resp. o 6,3 % více než za stejné období roku 2014.
Úspěch zaznamenávají zejména zástupci značky v segmentu B2, modely Peugeot 208 a 2008. Nejprodávanější model značky – Peugeot 208, který má na svém kontě už milion vyrobených kusů, zaznamenal od začátku roku v České republice 645 registrovaných vozů, což je o 5 % více než za stejné období loňského roku. Peugeot 208 prošel modernizací, která se projevila na jeho designu, motorech i výbavě. V červnu bude tento nový model uveden na český trh.
Kreditní karta STYLE na rok zdarma
Nečekané výdaje s vaším miláčkem na čtyřech kolech? Pořiďte si kreditku STYLE hned teď a máte ji na rok zdarma. Požádejte hned teď online a za chvilku s ní už můžete platit.Crossover Peugeot 2008 pro evropský trh se vyrábí v továrně v Mulhouse, kde před několika dny oslavili 300 000. vyrobený vůz. Počet objednávek už od uvedení modelu 2008 na trh v roce 2013 kopíruje či překračuje plán a nejinak je tomu i v České republice, kde bylo za prvních pět měsíců letošního roku registrováno 531 vozů, což je o 284 kusů (+115 %) více než za stejné období loňského roku.
Oba modely společně s dalšími vozy osobní modelové řady Peugeot jsou aktuálně nabízeny k vyzkoušení zákazníkům po celé České republice v rámci akce Peugeot Emotion Day 2015, která je nyní v plném proudu. Zájem o testování modelů značky Peugeot je značný. Od začátku akce – od 6. května – se podařilo zrealizovat téměř 4000 testovacích jízd, což představuje nárůst o 17 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku.
Podobné články:
- Volkswagen je nejprodávanější importovanou značkou na českém trhu
- Peugeot v březnu navýšil prodeje, v dubnu rozšiřuje akční nabídky
- Peugeot v ČR opět navýšil prodeje, celkový letošní nárůst činí 10 %
- Po 7 akčních dnech přichází 5 bezstarostných let
- Výsledky Peugeot Emotion Day 2015 překonaly očekávání