Je to většinou Tesla model S, která při sprintech poráží nadupané sedany a supersporty. Při pevném startu se tento elektromobil cítí pevný v kramflecích, ale když dojde na letmý start, tak už to tak slavné není. Skalp Tesly si odváží benzínová Audi RS7.
Tesla model S P85D je v současnosti nejvýkonnější model výrobce. Vpředu má elektromotor o výkonu 165 kW, zadní nápravu pohání elektromotor o výkonu 350 kW. Výsledkem je tedy vůz s pohonem všech kol o výkonu 515 kW (700 k). Točivý moment je, držte se, 930 Nm … dostupný okamžitě. To z Tesly dělá krále sprintů, když se startuje s pevným startem.
Ale při letmém startu, jak ukazuje následující video, na Teslu stačí Audi RS7. Parametry topmodelu z Ingolstadtu jsou sice rovněž dechberoucí (V8 4,0 TFSI 412 kW/560 k a 700 Nm, pohon všech kol quattro), ale na Teslu ztrácí, tedy na papíře. Realita je však jiná.
Video od GTBOARD.COM
Podobné články:
- Tesla Model S – je toto budoucnost luxusních automobilů?
- Vyzkoušeli jsme internet v elektromobilu Tesla Model S
- VIDEO: Ultima Evolution – postrach supersportů
- VIDEO: Holky v superautech (10)
- Co dělala tahle Audi R8 GT na Nürburgringu?