[Tisková zpráva] Volkswagen má za sebou velmi úspěšné první čtvrtletí na českém trhu a s 6493 registrovanými novými vozy je podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) nejprodávanější dováženou značkou na českém trhu osobních vozů. Bestsellerem je Golf s 1940 vozy, následovaný modely Polo, Passat a Tiguan.
Volkswagen uzavřel první čtvrtletí na českém trhu s velmi úspěšnými obchodními výsledky. Během prvních tří měsíců bylo podle statistik SDA v České republice registrováno 6493 nových osobních vozů Volkswagen, což je o pozoruhodných 2559 vozů, resp. 65 % více než ve stejném období roku 2014.
Vzhledem k tomu, že prodeje značky Volkswagen rostly výrazně rychleji než celkový trh (+23,89 %), vzrostl tržní podíl Volkswagenu v prvním čtvrtletí 2015 na 12,19 % (1. čtvrtletí 2014: 9,15 %). Volkswagen je díky tomu nejprodávanější dováženou značkou na českém trhu a v absolutním pořadí značek mu patří druhé místo.
Mám velkou radost, že se nám během prvních tří měsíců podařilo navázat na velmi pozitivní vývoj prodeje osobních vozů Volkswagen z minulého roku a posunout značku Volkswagen zpět na pozici nejprodávanější dovážené značky na českém trhu. Věřím, že v nastoupeném trendu budeme pokračovat i v následujících měsících letošního roku,
říká Daniel Harant, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Jednoznačným bestsellerem značky Volkswagen na českém trhu je Golf, který je podle statistik SDA s 1940 registrovanými novými vozy během prvního čtvrtletí 2015 nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu nižší střední třídy. Po připočtení 629 vozů Golf Sportsvan z kategorie MPV se modelová řada Golf podílí na celkovém výsledku značky Volkswagen 2569 vozy. To znamená, že více než každý třetí nový Volkswagen registrovaný v České republice byl Golf.
Podobné články:
- V květnu byl tržní podíl značky Peugeot v ČR nevyšší za posledních 12 měsíců
- Nový Volkswagen Passat u zákazníků boduje
- Peugeot v ČR opět navýšil prodeje, celkový letošní nárůst činí 10 %
- Peugeot v březnu navýšil prodeje, v dubnu rozšiřuje akční nabídky
- BMW Group Česká republika. Výsledky registrací 2011. Navýšení až o 79,12%.