Mégane Renault Sport – rekordmana v ČR nekoupíte

Skvělý hothatch z dílen Renault Sportu prokázal své schopnosti na okruhu Nürburgring, kde stanovil rekord pro sériové vozy s předním náhonem. Zkoukněte video ze závodní trati.

Mégane Renault Sport výborně kombinuje sportovní vlastnosti a použitelnost v běžném provozu. Jeho aktuální generaci je možno zakoupit ve dvou provedení – R.S. Luxe a R.S. Chassis Cup. Jak už názvy prozrazují, Luxe je vhodnější pro každodenní použití, naopak Cup je určen těm, kteří se za volantem mají větší ambice. Tomu odpovídá použitá výbava obou verzí. Luxe má komfortněji laděný podvozek (ale pořád mluvíme o vozu z dílen Renault Sport!) a příjemnější sedadla vhodná na delší cesty. Cup vám nabídne tvrdší podvozek, samosvorný diferenciál, takřka závodní sedadla Recaro a R.S. sportovní display, jehož služeb využijí návštěvníci závodních okruhů.


Autor: www.renault.com

Mégane R.S. Cup

Drobné odlišnosti nalezneme v designu a v příplatkové výbavě. Společný oběma verzím je motor – čtyřválec 2,0 litru s výkonem 250 koní (184 kW) v 5500 ot./min. a točivým momentem 340 Nm. Pro oba modely platí shodné údaje akcelerace 0–100 km/h za 6,1 sekundy a maximální rychlosti 245 km/h. Váha 1387 kilogramů a objem zavazadelníku 344 litrů jsou taktéž shodné, stejně jako doporučená cena 749 900 korun.


Autor: www.renault.com

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Mégane R.S. Cup

V červnu letošního roku se oddělení Renault Sportu vydalo na okruh Nürburgring, aby se pokusilo ustanovit nový rekord pro sériové vozy s předním náhonem. Vývojový pilot Renault Sportu Laurent Hurgon nezklamal, když zajel nejlepší kolo s časem 8 min 7, 97 sekundy. Vůz, který se rekordu účastnil nesl označení R.S. Trophy a od verze Cup jej odlišuje pouze posílený motor na hodnoty výkonu 265 koní (195 kW) a točivého momentu 360 Nm.


Autor: www.renault.com

Mégane R.S. Trophy

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Další a zároveň poslední odlišností byly pneumatiky Bridgestone Potenza RE050A, což nejsou závodní, ale běžně dostupné sportovní gumy. Následně automobilka Renault uvedla na trh verzi R.S. Trophy, kterou hodlá vyrobit v omezené sérii 500 kusů. Špatná zpráva je, že na českém trhu se oficiálně Trophy neobjeví.

Podobné články:

Napsat komentář