Po sedanu M3 a coupé M4 přichází na scénu kabriolet M4. Tento vůz ocení klienti, kteří si chtějí užívat vysoce výkonný automobil a zároveň se nechtějí ošidit o otevřené nebe nad hlavou.
BMW M4 cabrio sdílí tvary s kabrioletem řady 4. Design M4 nese specifické prvky vozů M – typické vyboulení kapoty motoru, unikátně tvarovaná vnější zpětná zrcátka, čtyři koncovky výfuků nebo rozšířené přední i zadní blatníky, které obepínají 18“ kovaná (na přání 19“) kola.
Vůz pohání řadový šestiválec BMW M TwinPower Turbo s vysokootáčkovým charakterem, který se již představil v modelech M3 sedan a M4 coupé. Motor s objemem 3,0 l disponuje nejvyšším výkonem 317 kW (431 k) a točivým momentem 550 Nm. Z 0 na 100 km/h umí kabriolet zrychlit během 4,4 s (se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DTC Drivelogic).
Kapota motoru, přední blatníky a mnoho dílů podvozku jsou z hliníku. Pro zvýšení tuhosti používá M4 díly z uhlíkových kompozitů – např. vzpěra v motorovém prostoru, která váží jen 1,5 kg a zajišťuje výrazné zvýšení tuhosti celé přední části. Za povšimnutí stojí i hnací spojovací hřídel vyrobená z jednoho kusu, taktéž karbonová. M4 cabrio je vybaveno třídílnou pevnou skládací střechou, která je na vnitřní straně kompletně čalouněná a vyznačuje se účinnou hlukovou i tepelnou izolací. Střechu lze během 20 sekund složit pouhým stiskem tlačítka, a to až do rychlosti jízdy 18 km/h. Kromě bohaté standardní výbavy jsou připraveny speciální barvy a materiály.
1000 Kč za založení účtu
Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.Nekompromisní TEST předchůdce M3 cabrio (E93)
Nepochybuji, že M4 bude schopné auto jak na okruhu tak normálních silnicích. Nadšence a fanoušky značky ovšem musí úplně uzemnit pohled pod kapotu. Schválně, „vygooglujte“ si fotky motorů e30 M3, potom e36 M3 a e46 M3 (krásně vypadající motory a to platí zvláště pro e46 M3 CSL) a nakonec e92 M3, jejíž motor už byl sice zaplastovaný, ale pořad ještě vypadal jako MOTOR. Jestli pohled pod kapotu nové M4 někoho nadchne, tak potom jen karbonovou rozpěrou…