BMW M4 cabrio – za 20 sekund střecha dole, za 4,4 sekundy auto na stovce

Po sedanu M3 a coupé M4 přichází na scénu kabriolet M4. Tento vůz ocení klienti, kteří si chtějí užívat vysoce výkonný automobil a zároveň se nechtějí ošidit o otevřené nebe nad hlavou.

BMW M4 cabrio sdílí tvary s kabrioletem řady 4. Design M4 nese specifické prvky vozů M – typické vyboulení kapoty motoru, unikátně tvarovaná vnější zpětná zrcátka, čtyři koncovky výfuků nebo rozšířené přední i zadní blatníky, které obepínají 18“ kovaná (na přání 19“) kola. 

Vůz pohání řadový šestiválec BMW M TwinPower Turbo s vysokootáčkovým charakterem, který se již představil v modelech M3 sedan a M4 coupé. Motor s objemem 3,0 l disponuje nejvyšším výkonem 317 kW (431 k) a točivým momentem 550 Nm. Z 0 na 100 km/h umí kabriolet zrychlit během 4,4 s (se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DTC Drivelogic). 

Kapota motoru, přední blatníky a mnoho dílů podvozku jsou z hliníku. Pro zvýšení tuhosti používá M4 díly z uhlíkových kompozitů – např. vzpěra v motorovém prostoru, která váží jen 1,5 kg a zajišťuje výrazné zvýšení tuhosti celé přední části. Za povšimnutí stojí i hnací spojovací hřídel vyrobená z jednoho kusu, taktéž karbonová. M4 cabrio je vybaveno třídílnou pevnou skládací střechou, která je na vnitřní straně kompletně čalouněná a vyznačuje se účinnou hlukovou i tepelnou izolací. Střechu lze během 20 sekund složit pouhým stiskem tlačítka, a to až do rychlosti jízdy 18 km/h. Kromě bohaté standardní výbavy jsou připraveny speciální barvy a materiály.

1000 Kč za založení účtu

Tisícovka, která leží doslova na zemi. Založte si účet u RB, zaplaťte třikrát kartou a tisícovka je vaše. To mě zajímá.

Nekompromisní TEST předchůdce M3 cabrio (E93)

Podobné články:

1 komentář u „BMW M4 cabrio – za 20 sekund střecha dole, za 4,4 sekundy auto na stovce“

  1. Nepochybuji, že M4 bude schopné auto jak na okruhu tak normálních silnicích. Nadšence a fanoušky značky ovšem musí úplně uzemnit pohled pod kapotu. Schválně, „vygooglujte“ si fotky motorů e30 M3, potom e36 M3 a e46 M3 (krásně vypadající motory a to platí zvláště pro e46 M3 CSL) a nakonec e92 M3, jejíž motor už byl sice zaplastovaný, ale pořad ještě vypadal jako MOTOR. Jestli pohled pod kapotu nové M4 někoho nadchne, tak potom jen karbonovou rozpěrou…

    Odpovědět

Napsat komentář